2015/04/25

Haul zakupowy - kwiecień 2015

Hej hej!
Dziś przychodzę do Was z dosyć sporym haulem książkowym. Zawiera moje wszystkie nabytki z kwietnia tego roku. Uzbierało się ich aż 11, co tylko źle świadczy o moim uzależnieniu od kupowania książek.
W każdym razie. Pierwszym zakupem było zamówienie złożone na stronie aros.pl (gorąco polecam!), w którego skład wchodziły 4 książki:
- "Black Ice" Becca Fitzpatrick - 27,93zł
- "Angelfall" Susan Ee - 27,68zł
- "Will Grayson, Will Grayson" - John Green, David Levithan - 26,18zł
- "Drżenie" Maggie Stiefvater - 27,99zł
SUMA: 109,78zł
Drugie zamówienie pochodzi z empiku. Powodem była promocja 3za2. Bowiem nie kupuję książek w empiku ze względu na ich wysoką (w stosunku do ofert sklepów internetowych) cenę. Tym razem, jak się pewnie domyślacie kupiłam 3 książki:

 - "Girl Online" Zoe Sugg - 35,99zł
- "Eleonora i Park" Rainbow Rowell - 32,99zł
- "Duff. Ta brzydka i gruba" Kody Keplinger - 31,49zł 0,02zł
SUMA: 70zł
Ostatnim z moich (dotychczasowych oczywiście!) zakupów był nabytek z Targów Książki w Białymstoku, które odwiedziłam dzisiaj. Udało mi się znaleźć 4 książki:
- "Tajemnica" Michelle Hodkin - 25zł
- "Akademia Wampirów" Richelle Mead - 10zł (?!?) (Zdecydowałam się na ryzyko i, ze względu na cenę, jutro dokupię inne części)
- "Czerwone jak krew" Salla Simukka - 25zł
- "Złodziejka książek" Mark Zusak - 28zł
SUMA: 88zł
To byłoby na tyle z moich kwietniowych zakupów. Jak wspominałam, jutro znowu wybiorę się na targi po resztę Akademii Wampirów ♡ Na wszystkie te pozycje polowałam od dłuższego czasu (oprócz Tajemnicy). 
Czytaliście? Polecacie/odradzacie?
Z czasem pojawią się recenzje wybranych :)
Jako mały dodatek pokażę Wam tylko moje ostatnie bibliotekowe zdobycze:


 - "[delirium]
 - "[panademonium]
 - "[requiem] Lauren Oliver
 - "Jutro" John Marsden (już wcześniej czytana)
 - "Anna i pocałunek w Paryżu" Stephanie Perkins
To by było na tyle. Dziękuję Wam bardzo za 6 obserwatorów i 8 komentarzy już po pierwszym poście ♡
x
Weronika

20 komentarzy:

  1. Wiele ciekawych książek i nawet genialna "Złodziejka książek"! Wow. Czekam na recenzje i nie mogę się doczekać - szczególnie powieści p. Zusaka.

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy byłam w środę w bibliotece, to nie mogłam uwierzyć, kiedy zobaczyłam na półce 1 i 2 tom "Mrocznych umysłów". Od razu porwałam ja i poleciałem wypożyczyć ;)
    Ale się wtedy cieszyłam :)
    Masz naprawdę piękny stosik i gratuluje nabytych książek :)
    Pozdrawiam :)
    http://zawsze-usmiechniete.blogspot.com/
    Ps. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jesteś uzależniona... No może odrobinkę (tak jak ja :P). Zazdroszczę wszystkich pozycji :( Czytałam drżenie (całą trylogię) i mogę Ci powiedzieć, że zakończenie jej wstrząsające, więc przygotuj się na ból (serca).
    Pozdrawiam! ♥
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jak patrzę na te książki to serce mnie ściska, że nie mogę ich mieć :<
    Na szczęście na stronie wydawnictwa nasza księgarnia jest przecena na całą serie ,,Akademia wampirów,, i każda część kosztuję 10 zł,więc lecę zrobić zamówienie :)

    http://fluff-my-life-my-amazing-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam "Akademie Wampirów" :)
    Ale kiedy zobaczyłam okładke to sie załamałam... Oryginalna jest o wiele lepsza...

    http://ksiazkoweimperium-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow zazdroszczę zdobyczy!

    of-books-and-coffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu zdobyczy! I zazdroszczę, bo ponad połowę przeczytałabym z wielką chęcią!
    Obserwuję :)

    "http://limobooks.blogspot.com/">LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutro jest super! :) Tez chciałabym zdobyć Angelfall, Black Ice, Czerwone jak krew i Tajemnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie mogę się opanować i ciągle kupuję książki;) Czytałam „Angelfall”, „Mara Dyer. Tajemnica” i „Złodziejkę książek”, wszystkie ogromnie Ci polecam są cudowne:D Pozdrawiam i będę zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne stosiki :-) Doceniam tym bardziej ponieważ niektóre z nich posiadam i czekają w kolejce do przeczytania. Chętnie zerknę do Ciebie znowu bo możliwe ze pierwsza przeczytasz cos co ja też mam i będę miał okazję poczytać recenzje.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie widzzialam, że kupiłaś złodziejka książek i eleonora i park. Co chwilę słyszę jak ktoś je poleca ;)
    muszę w końcu też je zdobyć. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    www.nacpana-ksiazkami.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeeej, ile dobroci! *.*
    Coraz częściej widzę "Eleonorę i Parka", chyba sama muszę się za to zabrać ;)
    Pozdrawiam!
    http://biblioteczka-blanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! ♥ Nominowałam Cię do kociego tagu :) Szczegóły u mnie na blogu :*
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uhuhu spory haul. Też planuję taki u siebie tylko moje książki długo nie chcą przyjść :( Wielu nie czytałam, mam nadzieję, że je niedługo zrecenzujesz. Powodzenia w czytaniu <3
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa Twoich opinii na temat powyższych książek, a ja osobiście polecam Ci najbardziej Akademię Wampirów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak było na targach w Białym? Planowałam się wybrać, ale grypa mnie rozłożyła ;/

    Zapraszam do mnie, dodałam dziś recenzję "Eleonory i Parka" ;)
    http://galeriaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak? Jak ty zdobywasz pieniądze na książki? ;_; Ja nie mam takich funduszy, by tyle kupować... Czasem kupuję (ale bez wiedzy mamy, ona to wariuje, kiedy dowiaduje się, że znów kupiłam jakąś książkę), ale też wypożyczam z biblioteki. Biblioteka to jednak nie to samo, co posiadanie książki na własność, wiem...
    Tyle pięknych zdobyczy! Zazdroszczę niektórych, naprawdę! Niektóre już czytałam. ^_^ Polecam Angelfall! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie tytuły znam, ale nie wszystkie czytałam. Jednak na przykład Angelfall bardzo ci polecam, tak samo Eleonorę i Parka, mimo iż miała rożne opinie.
    Pozdrawiam.
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli komentujesz, przeczytaj post w pierwszej kolejności i proszę, nie zostawiaj swojego adresu - prawdopodobnie już znam Twój blog. Jeśli jednak chcesz się upewnić, zostaw swój link w zakładce Spam :)

obserwatorzy