2015/04/23

Hello

Salut książkoholicy!
Znajdujecie się właśnie na recenzenckim blogu zwariowanej 14-latki o imieniu Weronika. Zaraz, dlaczego piszę w trzeciej osobie? *za dużo książek*
Postanowiłam założyć tego bloga z racji mojej ukochanej pasji jaką jest czytanie książek. Robię to w każdej wolnej minucie, chociażby jadąc autobusem. Mam obsesję na punkcie kupowania stosów książek ♡
Na tym blogu będę zamieszczać różne książkowe tagi, recenzje, haule - czyli wszystko co związane z książkami.
Moimi ulubionymi gatunkami są romanse, fantastyka (a najlepiej 2 w 1) i dystopia (czy to w ogóle jest gatunek?!). Do moich ulubionych tytułów należą (między innymi oczywiście):
♡ seria [delirium]
black ice
♡ seria rywalki
gwiazd naszych wina
♡  jutro
♡  seria igrzyska śmierci
♡  seria niezgodna
Oraz wiele, wiele innych tytułów.
Mam nadzieję, że blog się wam spodoba i będziecie zaglądać tu częściej.

Od razu ostrzegam, że nie bawię się w obserwacja za obserwację. Jasne, jak napiszesz komentarz - zostaw link do swojego bloga, chętnie zajrzę. Ale to czy mi się spodoba to już mój biznes : )

xo
Weronika

8 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie ♥ Oczywiście obserwuję i czekam na więcej! :)
    Jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze masz naprawdę piękny wygląd bloga, a po drugie życzę ci samych sukcesów blogowych :)
    Także uwielbiam serie "Jutro", z którą naprawdę się przywiązałam :)
    Pozdrawiam serdecznie ;D
    http://zawsze-usmiechniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny wygląd *o* Gdzie robiłaś nagłówek? ;)
    Czytelniczego! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz super pasje ♥ Powodzenia :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj nowa blogerko :)
    Też mam obsesję na punkcie kupowania książek i przez to jestem bankrutem :")
    Jak zobaczę w jakimś sklepie (Czy to biedronka, czy real a nawet jakaś księgarnia.) książkę po przecenie, to muszę natychmiast ją mieć i kolejna książka trafia na półkę ^^
    Również uwielbiam Igrzyska Śmierci. Taka wspaniała trylogia ♥
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :D

    http://przez-zycie-z-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Fajnie, że z nami jesteś, że będę mogła czytać i Twoje recenzje (już nie mogę się doczekać pierwszych!) Życzę Ci, żebyś poznała tu mnóstwo fajnych, inspirujących osób i dzięki nam przeczytała mnóstwo dobrych książek. I życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu.
    Serdecznie pozdrawiam!
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super początek <3
    Miłego pisania recenzji, będę czytała je z przyjemnością <3
    Pozdrawiam :)

    http://fluff-my-life-my-amazing-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że dołączyłaś do naszego małego światka recenzentów, będę tu częściej wpadać :)
    Powodzenia!
    http://ksiazkoweimperium-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli komentujesz, przeczytaj post w pierwszej kolejności i proszę, nie zostawiaj swojego adresu - prawdopodobnie już znam Twój blog. Jeśli jednak chcesz się upewnić, zostaw swój link w zakładce Spam :)

obserwatorzy