2015/05/03

Social Media Book TAG

Aloha! Dziś mam dla Was mój pierwszy tag, a dokładniej Social Media Book TAG. Jeśli choć trochę interesujecie się booktubem/blogami książkowymi to dobrze go znacie. Jeśli jednak nie należycie do tej grupy, przybliżę Wam jego sylwetkę. Jest to tag, w którym do poszczególnych 'mediów społecznościowych' dopasowuje się różne książki. Od razu mówię, że nie zostałam nominowana przez nikogo. W każdym razie zaczynamy! ♡
 Twitter, czyli twoja ulubiona krótka książka.

Hmm, myślę, że wybiorę książkę Charlie Stephen'a Chbosky'ego. Ma około 200 stron, więc chyba się zalicza. Przeczytałam ją w wakacje 2014 roku i szczerze powiedziawszy myślę, że nie wszystko od razu zrozumiałam. Dopiero po jakimś czasie przemyślałam ją jeszcze raz i 'dopadł' mnie geniusz tej cudownej powieści.
Facebook, czyli książka, którą każdy przeczytał i poczułaś presję aby ją przeczytać.
Większość właśnie takich książek góruje na mojej liście do przeczytania. Ale jeśli mam wybrać już przeczytaną, będzie to Hopeless Coleen Hoover. Gdy ją czytałam nie była tak bardzo 'ogólnie znana', ale każdy w mojej szkole ją czytał. Książka całkiem dobra, ale nic ponad to.
Tumblr, czyli książka, którą przeczytałaś zanim to było popularne.

Szczerze mówiąc dużo takich było. Jednak nasuwa mi się uporczywie jeden tytuł. Tak, tak, to Gwiazd naszych wina autorstwa John'a Green'a. Zrobiłam to chyba rok temu na majówkę. Jak się domyślacie, strasznie mi się pobobała. Nawet teraz po czasie odczuwam taką 'dumę', że to ja byłam jedną z pierwszych, jeśli wiecie o co mi chodzi...
*cykanie świerszczy*
 Myspace, czyli książka, która nie wiesz czy Ci się podobała. 

Trudne pytanie, bo musiałaby być na prawdę nijaka. Nie wiem czy ktokolwiek kojarzy tę książkę, ale jest to Spotkanie nad morzem umm... *Weronika sprawdza autora* Jadwigi Korczakowskiej. Była to moja lektura w bodajże 2 klasie. No cóż wiele Wam o niej nie powiem. W sumie jedyne co pamiętam, to że była tam niewidoma dziewczynka, która nazywała się Eliza lub Elza.
Instagram, czyli książka tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie.
Oczywiście będzie to cała seria Delirium Lauren Oliver, której okładki totalnie mnie urzekły i skłoniły do użycia aparatu. A w szczególności pierwsza część.

YouTube, czyli książka, której chcesz zobaczyć ekranizację.

To pytanie ł a m i e  m i  s e r c e ! Najchętniej zobaczyłabym wszystkie ekranizacje książek przeze mnie przeczytanych. Podam więc jeden z wielu wielu tytułów, które mogłyby się tu znaleźć. Mówię o Black Ice Becki Fitzpatrick. Dlaczego? Otóż jestem bardzo (ale to bardzo) strachliwą osobą. Nie obejrzałam w życiu ani jednego horroru. Co do thrillerów (spr) to zdarzyło mi się, ale są to rzadkie sytuacje (no chyba, że Igrzyska śmierci to thriller). Jednak gdyby zekranizowano BI, to na sto procent bym obejrzała.

Goodreads (polskie LubimyCzytać), czyli książka, którą polecasz wszystkim.

Moja odpowiedź sprzed dwóch tygodni byłaby inna, ponieważ nie zapoznałam się wówczas z cudowną, wspaniałą trylogią Delirium, o której już wspominałam. Polecam ją każdemu czytelnikowi i każdej czytelniczce. 



To byłby już cały tag! Mam nadzieję, że Wam się podobał :)
Btw. Dziękuję za 20 obserwatorów! A już we wtorek pojawi się moja druga recenzja ♡

x
Weronika 

12 komentarzy:

  1. Widziałam już ten tag na innych blogach. Jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy tag i odpowiedzi. U mnie facebookiem byłyby chyba "Dary Anioła". A do Instagrama nie dopasowałabym żadnej książki, bo robię zdjęcia wszystkim, które czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy zachwalają Black Ice, więc chyba wypadałoby w końcu przeczytać ;)

    of-books-and-coffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha to cykanie świerszczy mnie rozwaliło :D Moim tumblrem byłyby "Pamiętniki Wampirów". Przeczytałam zanim jeszcze powstał serial ;)

    http://galeriaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooooooooo tak,też chciałabym zobaczyć ekranizację "Black Ice"
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę niedługo zrobić ten TAG na moim blogu. Twitter i Tumblr mam taki sam.
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tag naprawdę fajny, chociaż mnie osobiście nie ciągnie do Social Media :) Posiadam konto na FB, choć książkowy profil jest praktycznie nie obsługiwany, a prywatny... powstał na potrzeby uczelniane, więc pewnie w końcu też zostanie skasowane. Natomiast jeśli chodzi o instagram to założyłam, ale póki co mnie nie ciąga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam tylko "Gwiazd naszych wina". "Delirium" i "Igrzyska śmierci" mam w najbliższych planach :P Gratuluję 20 (obecnie 24) obserwatorów! :)
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobały mi się odpowiedzi na twoje pytania:) Ja w najbliższym czasie mam zamiar przeczytać Black Ice.
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za Delirium. Według mnie, akcja ciągnęła się... niemal jak flaki z olejem, do tego Lena nie skradła mojego serca, Hana również nie, jedynie Alex, ale też nie do końca. W następnych częściach też nikogo jakoś specjalnie nie polubiłam i choć pomysł na książkę jest bardzo dobry, styl pisania Lauren Oliver wszystko zniszczył - moim skromnym zdaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy Tag :D Nie czytałam "Delirium", ale za jakiś czas postaram się przeczytać :) Intryguje mnie "Charlie" - widziałam film i mam nadzieję, że książka jest jeszcze lepsza :)

    http://ja-ty-i-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam Delirium i nie zamierzam pomimo wielu pozytywnych opinii. Jakoś rzadko idę za tłumem, jeśli chodzi o czytanie :) Co do ekranizacji - ja za to nie potrafię ich oglądać, wychwytuje zawsze zbyt dużo różnic ^^

    OdpowiedzUsuń

Jeśli komentujesz, przeczytaj post w pierwszej kolejności i proszę, nie zostawiaj swojego adresu - prawdopodobnie już znam Twój blog. Jeśli jednak chcesz się upewnić, zostaw swój link w zakładce Spam :)

obserwatorzy