2015/06/01

Maj WRAP UP & Czerwcowy TBR

Maj już za nami, czerwiec właśnie się rozpoczął. Czas więc na podsumowanie maja i czytelnicze plany na nadchodzący czerwiec, czyli May Wrap Up & June TBR! Będzie to mój pierwszy tego typu post :)


Tak prezentuje się mój stosik, aczkolwiek brakuje na nim Niezbędnika Obserwatorów Gwiazd.

Złodziejka Książek - Bardzo mi się spodobała, z pewnością do niej wrócę w przyszłości. 
Duff - Lekkie, przyjemne czytadło na po południe, ale nie powiem, że wstrząsnęło moim życiem.
Eleonora i Park - Zgadzam się z każdą pochlebną opinią. Ta książka jest urocza, wspaniała i zdecydowanie warta przeczytania
Obsydian - Nie lubię tego słowa i unikam go jak ognia, ale ta pozycja jest po prostu fajna. Nie było jakiegoś wow i fajerwerków, ale naprawdę miło i przyjemnie spędziłam chwile podczas jej czytania.
Maybe Someday - Tak jak się spodziewałam - naprawdę dobra książka warta uwagi. Jednak nie wylewałam przy niej łez i nie śmiałam się do rozpuku (niczym Marta z Secret Books)
Czerwone jak krew - Coś innego, coś dziwnego. Jak na ponad dwieście stron czytało mi się ją bardzo wolno. Mimo to jestem ciekawa dalszych losów bohaterów i chętnie sięgnę po kolejną część.
Mara Dyer. Tajemnica - Należycie tajemnicza, należycie romantyczna (Noah...). Nie żałuję jej przeczytania, ale z decyzją kupna bym się wstrzymała.
Więzień Labirytu - Na tę pozycję dane mi było czekać grubo ponad pół roku. Gdy wreszcie wpadła w moje łapki, nie zawiodłam się i koniecznie muszę przeczytać Próby Ognia oraz Lek na Śmierć.
Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd - Pokochałam tę książkę i zdecydowanie sięgnę po inne powieści Matthewa Quicka

Podsumowując przeczytałam dziewięć książek, co jest dla mnie czymś niespotykanym. Nie powiem, jestem z siebie dumna. 

Jeśli chodzi o przeczytaną liczbę stron (w kolejności j.w.):
496 + 336 + 360 + 448 + 384 + 256 + 480 + 424 + 320 = 3504, co daje nam ok. 113 stron dziennie.


Moje plany na czerwiec nie są spektakularne, ponieważ wyjeżdżam na całe 10 dni i nie sądzę, abym dużo w tym czasie przeczytała.


Brakuje tu jedynie Sekretnego Życia Pszczół, które dopiero pożyczę. 

Cyrk Nocy - Głośno o tym już od dawna i wreszcie mam okazję ją przeczytać. Szczerze mówiąc już zaczęłam i zapowiada się naprawdę magiczna książka.
Obca - Tak o niej głośno, że nie sposób o niej nie usłyszeć. Ze względu na liczbę stron i moją fascynację książkowymi cegiełkami, nie wypożyczyłam jej z biblioteki, ale zakupiłam. 
Prawie jak gwiazda rocka - Jak już wspominałam, nie spocznę, póki nie przeczytam wszystkiego co wyszło spod pióra (lub długopisu) pana Quick'a
7 razy dzisiaj - Po trylogii delirium zaufałam Lauren Oliver i jej książkom. A do tego ten opis. Musiałam ją pożyczyć!
Brzydcy - Gdzieśtam, kiedyśtam o tym słyszałam. Nie wiele. Jednak po przeczytaniu opisu, który skojarzył mi się z delirium zdecydowałam się na jej przeczytanie. 
Cinder - Ufam opinii publicznej i recenzjom, a w tym przypadku były bardzo pochlebne.
Sekretne Życie Pszczół - o tym także było (i jest) głośno. A jak babcia kupiła, to dlaczego nie?

To by było na tyle! Czytaliście któreś z tych książek? Polecacie? Jak przedstawiają się wasze Wrap Up'y i TBR?

xxx
Weronika



18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wynik! Zazdroszczę Ci przeczytanych Maybe Someday, Mary Dyer oraz Duff i Czerwone jak krew, bardzo chciałabym przeczytać te książki. MS mam u siebie na półce, a pozostałe dwie widziałam chyba w bibliotece.
    Mi Cyrk Nocy nie przypadł do gustu, ale mam nadzieję, że Ciebie nie zawiedzie :)
    Powodzenia w czerwcu! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam na swojej półce Maybe someday i nie mogę się doczekać aby ją przeczytać. Tak samo jak Złodziejki książek. Piękny stosik i życzę czytelniczego czerwca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ilości przeczytanych książek. W tym miesiącu, również udało mi się przeczytać Czerwone jak krew i podobnie jak ty, jestem bardzo ciekawa dalszych losów bohaterów. Zyczę powodzenia w realizacji planó czerwcowych. Niestety żadnej z twoich planowanych ksiązek jak na razie nie udało mi się przeczytać.

    http://diamentowe-slowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar przeczytać Eleonorę i Parka choć to romansidło. Masz rację co do Niezbędnika-to wspaniała książka :)
    Prawie jak gwiazda rocka czytałam ale nie skończyłam. Nie zachwyciła mnie tak jak Niezbędnik który jest moim numero uno wśród książek Quick'a.
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo przeczytałaś, kilka książek sama chciałabym przeczytać:) Życzę udanego czerwca :)

    KsiążkowyŚwiat

    OdpowiedzUsuń
  7. 113 stron na dzień? Pięknie! Ja dopiero w wakacje mogę liczyć na podobne osiągnięcia :c
    Bardzo polecam 'Cyrk nocy' - świetna książka, zdecydowanie wyróżnia się niespotykaną formą, tematyką i klimatem ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  8. CINDER - POLECAM, POLECAM, POLECAM! :D
    Bardzo ładny majowy wynik. ^_^ Tyle książek, które ja również chciałabym przeczytać... :) I oczywiście piękne plany! (w szczególności Cinder ;D)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie perełki! *o* Serdecznie gratuluję wyniku, bo naprawdę zwala z nóg! Życzę powodzenia w czerwcu^^

    Pozdrawiam
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoo, jaki wynik :D Też bym tak chciała, niestety nauki mam moc ;/ Uwielbiam patrzeć na stosy książek, od razy robi mi się jakoś radośniej na sercu :D Zamierzasz przeczytac wszystkie książki, na które poluję :D

    Galeria Książek

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wynik! Ja mam zamiar "więźnia" przeczytać w czerwcu ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tak świetnego wyniku! U mnie wypadło to nieco gorzej ;/
    Pozdrawiam :D
    of-books-and-coffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezły wynik, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję bardzo ładnego wyniku i takich świetnych stosików :) Mi też "Złodziejka..." bardzo się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam cię do 'Książkowe Nawyki TAG'. Będzie mi miło, jeśli odpowiesz na nominację ♥

    Galeria Książek

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wynik, u mnie "Obsydian" czeka na półce i mam nadzieję, że uda mi się do niego zabrać jeszcze w czerwcu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wynik i ambitne plany na czerwiec. Ja również mam zamiar przebrnąć teraz przez Obcą, bo choć całkiem mi się podoba, to wyjątkowo wolno idzie mi jej czytanie. :( Życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulację świetnego wyniku, mam nadzieję, że mój czerwiec będzie tak obiecujący jak twój <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli komentujesz, przeczytaj post w pierwszej kolejności i proszę, nie zostawiaj swojego adresu - prawdopodobnie już znam Twój blog. Jeśli jednak chcesz się upewnić, zostaw swój link w zakładce Spam :)

obserwatorzy