2015/08/17

R.I.P it or SHIP IT Book TAG

Hei :)) Zanim przejdę do tematu posta, chciałabym Wam zadać pewne pytanie. Liczba obserwatorów na moim blogu powoli zbliża się do setki (dziękuję!) i z tej okazji chciałabym zorganizować konkurs. A nie ma lepszej nagrody niż książka, więc pytanie brzmi - jaką pozycją do wygrania jesteście zainteresowani?

A wracając do notki - dzisiaj mam dla Was cieszący się ostatnio sporą sławą...

R.I.P it or SHIP IT Book TAG  

Zasady są naprawdę proste. Na kartce zapisujemy imiona bohaterów męskich i żeńskich, po czym losujemy je dwójkami i decydujemy czy danej parze kibicujemy czy wręcz przeciwnie. Aby uniknąć wylosowania istniejących już par, wybrałam dwadzieścia postaci (po dziesięć każdej płci) pochodzących z różnych książek. Oczywiście nie muszą to być pary heteroseksualne. Bądźmy tolerancyjni :) A więc zaczynamy!

P.S. Twórca tego tagu jest niepodważalnie genialny. 


 Losować postanowiłam w słoiczku na cukierki znanym również jako mój TBR jar. 

 Ridge (Maybe Someday) & Quentin "Q" (Papierowe Miasta)

Niezły początek, nie powiem. Ridge - spokojny, ułożony. Quentin podobnie. Myślę, że tworzyliby razem słodką, prostą parę więc...

 
SHIP IT




Noah (Girl Online) & Carrie (Carrie)

O nie. Nie, nie, nie. Noah jest przystojnym gitarzystą, a Carrietta... no cóż telekinetką, która szuka zemsty. Ale spójrzmy na drugą stronę medalu. Carrie jest tak naprawdę pokrzywdzonym przez życie popychadłem, które chce żyć jak jej rówieśnicy. Ona by do niego pasowała, ale on do niej już mniej. Niestety

R.I.P. IT

 Park (Eleonora i Park) & Bella (Zmierzch)

Ta dwójka po prostu nie może być razem. Bella, jak dobrze wiemy szuka idealnego wampira, który może ją ochronić. Za to Park zgodnie z intencją Rainbow Rowell ma nie być ideałem. Ups, ale się dobrali.

R.I.P. IT 
 Jamie (Obca) & Sophia (Najdłuższa Podróż)
 
Ta dwójka pochodzi z różnych światów. A przede wszystkim epok. Jednak wiemy, że Jamie idealnie dogadywał się z "młodszą" od niego o 200 lat Clarie. A Sophia ma słabość do mężczyzn z innego środowiska. Ich charaktery nie są może idealnie dobrane, ale również nie wykreślają się nawzajem. 

SHIP IT




 Liesel (Złodziejka książek) & Thomas (Więzień labiryntu)

Oboje znajdują się w tej samej sytuacji życiowej. Status: dotychczasowe życie - zrujnowane. Myślę, że stanowiliby dla siebie nawzajem oparcie i wspieraliby drugą osobę. Więc

SHIP IT
 Luna (Harry Potter) & Isabel (Dary Anioła)

Dwa różne bieguny. Luna jest nieco szalona, ale w bardzo spokojny sposób. Za to Izzy jest nocną łowczynią z charakterkiem. Nie wytrzymałyby ze sobą godziny. 

R.I.P. IT
 Prim (Igrzyska Śmierci) & Maven (Czerwona Królowa)

To by było na tyle.

R.I.P. IT
R.I.P IT
R.I.P IT
 Rose (Akademia Wampirów) & Peter (Niezgodna)

Mówcie co chcecie, ale ja Petera lubię. Dobra, czasem jest tchórzem, ale i tak go uwielbiam. Uważam, że razem z Rose mogliby skopać kilka tyłków (kick-ass... ha ha ha?) 

SHIP IT
 Gabe (Musimy coś zmienić) & Elizabeth (Duma i uprzedzenie)

Eh. Gabe jest tym nieśmiałym. A Elizabeth ma problem z ludźmi nierozmownymi. Nie ma dramatu, ale jakoś tak no nie.

R.I.P. IT
 Mason/Jude (Black Ice) & Katy (Obsydian)

Szczerze to nie polubiłam żadnego z nich. A zwłaszcza Katy. Mogliby razem wygrać konkurs na najbardziej mdłą parę roku. Ale jednak parę.

SHIP IT 




To były już wszystkie pary. Koniecznie napiszcie czy macie podobne zdanie, czy zmienilibyście losy którejś z nich?

xxxx
Weronika 

21 komentarzy:

  1. Pierwsza para podoba mi się najbardziej ^.^

    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wieloma mam problem, bo nie znam jednego czy drugiego bohatera, ale na pewno zgadzam się co do Gale'a i Lizzy. Haha, ale to byłaby dziwna para. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Może sama wybierz kilka pozycji i zorganizuj ankietę na blogu - to odnośnie konkursu ^^
    TAG jest genialny, potwierdzam, choć ja bawiłam się jedynie w heteroseksualne pary i losowałam osobno dziewczyny i chłopaków :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah, najlepsze pary to Luna i Isabelle i Ridge i Q. Ja też robię ten tag, i też wylosowałem dwie pary homoseksualne. xD
    Rose ♥ Pomyluna ♥ Prim ♥ Isabelle ♥ Liesel ♥ Carrie ♥ Bella ♥
    Muszę przeczytać 'Black Ice' i 'Obsydian', bo mam je jako e-booki. Właściwie to bohaterowie pochodzą z książek, które albo już czytałem, albo bardzo chcę przeczytać. :)
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle tutaj wspaniałych postaci <3
    Gratuluję prawie setki! Mi brakuje 1 osoby do 100 *.*
    Koniecznie muszę zrobić ten u siebie <3
    Pozdrawiam :)
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe pary, choć niestety nie wszystkie znam :/
    Może Petera średnio lubię, ale zdecydowanie uwielbiam grającego go aktora :*
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozwalił mnie związek Luna i Izzy :D obie je uwielbiam ale masz rację to nie ma przyszłości xD
    Park i Bella ugh dobrze że mówimy NIE xD
    świetny TAG ! :*

    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag, zamierzam niedługo zrobić taki na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten TAG! Najlepsze jest pewnie to napięcie podczas losowania: kogo wylosuję? jaką ciekawą parę? A potem zaskoczenie, że taki duecik faktycznie mógłby istnieć :D

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany, uwielbiam ten TAG! Naprawdę muszę go u siebie zrobić, już czuję, że przy jego robieniu jest naprawdę mnóstwo zabawy. :D Ale ja chyba jednak postawię na heteroseksualne pary, choć homoseksualne mi nie przeszkadzają, to dziwnie byłoby sobie wyobrażać tak bohaterów książkowych. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba Carrie nigdy nie znajdzie swojej połówki. Ja nie pozwoliłam jej na związek z Hagridem. Biedna Carrie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie mi się przypomniało, że muszę go zrobić u siebie ;) Tobie wyszedł świetnie! ;) Wypowiadać się nie będę, gdyż wiele postaci jeszcze nie znam... na razie ;)
    Twoja pościel kojarzy mi się z książka "Chłopiec w pasiastej piżamie" ;/ W nieodpowiednim kierunku wędrują moje myśli...

    Pozdrawiam,
    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny TAG.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedyna para, która w sumie kojarzę to Luna z HP i Isabel - Dary Anioła. Zgadzam się, że to nie jest dobre połączenie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznaję ci rację, twórca tego TAGU zdecydowanie był geniuszem, dlatego poważnie się zastanawiam, dlaczego w sieci jeszcze nigdy na niego nie natrafiłam! Muszę przyznać, że niektóre pary naprawdę są genialne i gdy próbowałam je sobie razem wyobrazić dostawałam głupawki:)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę w końcu przeczytać "Black Ice" i "Obsydian", bo dużo osób je poleca. Świetny blog, obserwuję i zamierzam zostać trochę dłużej. Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Maniaczka :)
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :)
    Nominowałam Cię do LBA
    http://life-ishappiness.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-4.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię tego tagu, bo zazwyczaj nie znam niektórych bohaterów :D

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam, że związek Izzy i Luny mógłby być całkiem ciekawy. Gdyby Luna wkurzała Izzy, to Nocna Łowczyni mogłaby uciszyć ją za pomocą jakiegoś Znaku, czy cuś. Z kolei gdyby Izzy Wkurzała Lunę, ta mogłaby ją zaczarować... moim zdaniem jak najbardziej SHIP IT :'D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym chętnie powalczyła o Poradnik pozytywnego myślenia - Matthew Quicka lub Wiecznie Żywego - Isaaca Mariona :)

    Co do tagu - genialny! Myślę, że chętnie go kiedyś spróbuję :D

    http://my-little-infinity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli komentujesz, przeczytaj post w pierwszej kolejności i proszę, nie zostawiaj swojego adresu - prawdopodobnie już znam Twój blog. Jeśli jednak chcesz się upewnić, zostaw swój link w zakładce Spam :)

obserwatorzy