2015/09/20

TOP 5 seriali, które warto obejrzeć

I wreszcie nadeszła chwila, w której zejdę na chwilę z tematu książek i zagłębię się w świat seriali. Dlaczego TOP 5? Nie pytajcie, tyle po prostu tak wyszło. W najbliższym czasie spodziewajcie się również nowej serii, w której stworzę przegląd ostatnio widzianych przeze mnie ekranizacji. Tak czy siak, zapraszam!


Chirurdzy 

Miłością do tego serialu zaraziła mnie mama - wierna fanka, która ku mojemu szczęściu zaopatrzyła się w pierwszych sześć sezonów na DVD. Zagwarantowało mi to oczywiście lepszą jakość i dostępność odcinków, ale również sprawiło, że w ogóle wzięłam ten serial pod uwagę. Nigdy nie ukrywałam, że nie lubię zawodu lekarza, szpitalnych historii mrożących krew w żyłach czy odciętych części ciała. 

Jakieś pół roku temu strasznie rozbolała mnie szyja i praktycznie nie wychodziłam z łóżka. Chcąc nie chcąc włączyłam sobie pierwszy odcinek pierwszego sezonu i nie spostrzegłam się, kiedy tego samego dnia podreptałam do drugi z kolei. Dosłownie się uzależniłam. Nie wiem czemu jakieś trzy miesiące temu przerwałam jego oglądanie. Na szczęście wróciłam do oglądania i już nie mogę się doczekać kolejnych sezonów!

Plotkara
Tu podobnie jak w przypadku Chirurgów - miałam to szczęście oglądania serialu na płycie. Już pierwszy sezon totalnie mnie oczarował i sprawił, że polecałam ten serial wszystkim i każdemu z osobna. Kolejne były coraz lepsze, z każdym następnym otrzymywałam coraz większą dawkę intryg, plotek i sekretów. Samo za siebie mówi to, że Plotkara jest jedynym serialem obejrzanym przeze mnie w całości.
 
Myślę, że jego niesamowity klimat zawdzięcza się przede wszystkim klimatem. Nowojorska elita nastolatków, bogate przyjęcia, kłamstwa i przede wszystkim - Plotkara! Niestety zostałam zaspojlerowana i od początku wiedziałam kto będzie tytułową blogerką. Jednak nawet jeśli i Wam ktoś zdradzi fabułę nie zrażajcie się - cały serial pozostanie dla Was tajemnicą. Jedna mała uwaga - uzależnia.
 
Gotowe na wszystko
(filmweb) 
 
Gotowe na wszystko są pierwszym oglądanym przeze mnie serialem, w którym ważnym elementem jest wątek kryminalny. Nie powiem, obawiałam się tego, czy to odpowiednia dla mnie tematyka, gdyż lekko mówiąc jestem osobą strachliwą. No ale raz kozie śmierć, wzięłam i włączyłam. Po każdym obejrzanym odcinku padało zdanie "Jeszcze jeden i koniec" i tak do momentu, gdy skończyłam oglądać pierwszy sezon. Niestety póki co na tym się skończyło, ponieważ (oglądałam go razem z mamą) nie zaopatrzyłyśmy się w kolejny sezon na DVD. 
 
Polecam go przede wszystkim tym, którzy podobnie jak ja - chcą zacząć przygodę z kryminałami, ale bez skoku na główkę. Gotowe na wszystko zawierają też wiele innych wątków takich jak problemy małżeńskie czy wychowawcze. Okej, nie jest to idealny serial dla nastolatków, ale kto co lubi.
 
       

Pamiętniki wampirów

Nie wiem czy przypadkiem to nie Pamiętniki Wampirów były moją pierwszą przygodą z serialami (nie mówię tu o Hannah Montana oczywiście). Pamiętam, że raz u koleżanki na nocowaniu włączyłyśmy sobie pierwszy, drugi i dziesiąty odcinek. Z tego co teraz widzę, to każdy serial mnie uzależnił... 

Pamiętniki Wampirów zawsze były dla mnie ekscytujące i chwilami przerażające, ale jak teraz patrzę wstecz - nie wydaje mi się aby ten serial był tak niesamowity. Jak w przypadku większości seriali z sezonu na sezon robiło się coraz gorzej, aż w połowie szóstego zarzuciłam oglądanie i nie wydaje mi się, abym do tego wróciła. Co nie zmienia faktu, że pierwsze cztery czy pięć sezonów jest naprawdę wartych uwagi.

P.S. Team Delena!


 Słodkie kłamstekwa
 (filmweb)
 
Zdecydowanie najciekawszy i najstraszniejszy serial z jakim miałam do czynienia. Z początku niezbyt mi się podobał, gdyż wcześniej czytałam książki, a ich fabuła znacznie różniła się od Słodkich Kłamstewek. Ale z czasem sytuacja się obróciła - do książek podchodzę sceptycznie, a serial uwielbiam!
 
Jednak trzeba przyznać, że chwilami jest dla mnie zbyt straszny. Maski, lalki, A - czasem muszę nawet zakrywać oczy. Dlatego najlepiej mi się go ogląda w towarzystwie mojej przyjaciółki, która już cały widziała i ostrzega mnie przed przerażającymi momentami. Póki co jestem na czwartym sezonie, ale mam nadzieję, że kiedyś obejrzę go w całości.
 
 
 

34 komentarze:

  1. Widziałam całe osiem sezonów Gotowych na wszystko i jest to mój ulubiony serial :) A PLL przestałam oglądać, dla mnie twórcy serialu sami się w tym pogubili...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o serialu "Gotowe na wszystko", ale mnie zaciekawił :D Najbardziej lubię właśnie seriale kryminalne. Pozostałe 5 to chyba nie moje klimaty. :)

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. TVD oglądałam chyba do 4 sezonu. Potem mnie znudził. "Gossip girl" czytałam i oglądałam pobieżnie. "Gotowe.." zawsze chciałam obejrzeć, ale albo zapominam albo brak mi czasu. Może kiedyś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już za sobą TVD, PLL i Gossip Girl. Resztę myślę, że z czasem obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam kilka części "Plotkary" i "Pamiętników Wampirów". Mam w planach kiedyś zacząć oglądać te dwa seriale.
    Mało oglądam, ale to nie oznacza, że nie oglądam w ogóle. W zeszłym roku w Halloween postanowiłam zacząć oglądać PLL - i wyszło na to, że w miesiąc obejrzałam trzy sezony (nie wiem jak ja to połączyłam ze szkołą). Niestety stanęłam na połowie 4 sezonu i nie mogę ruszyć dalej, po prostu mi się już nie chce ze względu na napisy, które męczą moje oczy. Teraz na półce czekają już trzy pierwsze części PLL z biblioteki i nie mogę się doczekać, aż zacznę je czytać!
    Słyszałam, o takich serialach też jak Supernatural, Skins czy Teen Woolf. Naprawdę, tyle tego, że serio nie wiem za który się najpierw wziąć, więc na razie jestem na etapie zastanawiania się, haha.

    OdpowiedzUsuń
  6. GG mnie nie zachwyciło- taki serial o pustych i bogatych dzieckakach. Za to Pamiętniki wampirów i PLL Kocham <3
    W tym rankingu brakuje mi Gry o tron , no ale nie wszyscy lubią tego typu klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Seriale rządzą <3 Ja z całego serca polecam Once Upon a Time, Teen Wolf oraz Sherlocka <3 <3
    Chirurgów mam zamiar obejrzeć :)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Plotkara najlepszy serial ever <3 Oglądałam już 2 razy i w sumie mogłabym znowu od początku :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio zaczęłam oglądać Plotkarę i powiem szczerze, że bardzo go polubiłam!
    Jeśli szukacie jeszcze więcej ciekawych seriali to polecam Teen Wolf! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/09/be-room-cliff-book-tag.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o żadnym z wymienionych przez ciebie seriali. Ale też zbytnio nie lubię oglądać seriali.
    Pozdrawiam.
    Między Stronami

    OdpowiedzUsuń
  11. Plotkarę, TVD i PLL uwielbiam! Jedne z najlepszych seriali, jakie oglądałam. Pozostałych dwóch nie widziałam, ale mam w planach Chirurgów, tylko trochę przeraża mnie liczba sezonów do nadrobienia, bo nie wiem czy znajdę na to czas :D
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z powyższych seriali znam jedynie dwa - "Pamiętniki wampirów", które uwielbiałam, ale jakoś w połowie 5 sezonu z nadmiaru obowiązków przestałam oglądać i do tej pory nie mogę się przemóc by powrócić do oglądania zmagań bohaterów. Natomiast "Pretty Little Liars" - genialny serial, jeden z moich ulubionych! Faktycznie momentami jest straszny, to fakt. Skoro jesteś w czwartym sezonie, nie będę Ci tutaj spoilerować piątego, ale... Szkoda, że jak dla mnie im dalej ten serial trwa, tym bardziej jest naciągany, a wyjaśnienie w piątym sezonie kim jest A było po prostu słabe i mało szokujące. :) Mimo to, oglądam dalej. Skoro jednak lubiłaś "Pamiętniki Wampirów" to polecam obejrzeć "The Originals" - świetny serial o pierwotnych, znanych właśnie z Pamiętników. ;) Klaus i spółka są naprawdę ciekawym serialem. :)
    Pozdrawiam
    A.


    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moje serialowe klimaty, o ile Chirurgów oglądam tak cała reszta seriali z Twojego postu jest dla mnie niestety ciężkostrawna :< Zaczęłam je oglądać, lecz niestety, nie moje klimaty :)

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chirurgów oglądałam, gdy lecieli w telewizji raczej wybiórczo, podobnie z Plotkarą, którą tak mniej więcej kojarzę, chociaż raczej się nie wciągnęłam. Widziałam trzy sezony Pamiętników Wampirów, ale potem sobie odpuściłam, chociaż bardzo lubiłam ten serial. Coś się zaczęło w nim psuć. Za to PLL kocham <3

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Chirurgów! Chociaż narobiłam sobie takich zaległości, że już nie wiem co się dzieje w serialu :( muszę to kiedyś nadrobić ;) moje zamiłowanie wzięło się właśnie z tego, że zamierzam zostać chirurgiem, więc... :D

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O uwielbiam Chirurgów, TVD i Gossip girl,a le do tego zestawienia dodałabym jeszcze kilka seriali i to u mnie byłoby chyba top 10, jeśli nie więcej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tylko 2 seriali ;D
    TVD kocham :D
    Gossip girl jest urocze, a PLL też lubie ;D
    Resztę może obejrzę jak znajdę chwilę :D

    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Obejrzałam kilka odcinków "Pamiętników wampirów", ale później faza na wampiry odeszła i zapomniałam o tym serialu, a jak chciałam zacząć go oglądać to zawsze znajdowałam coś ciekawszego i jak na razie nie planuje wznowić oglądania. Obejrzałam kilka pierwszych odcinków PLL, ale jakoś nie wciągnęłam się. Pozostałych seriali nie oglądałam, no chyba, że jakieś pojedyncze odcinki, gdy leciały w TV :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy i ostatni warto, resztę moim zdaniem średnio warto ,by nie powiedzieć to drugie. Polecam "Dawno,dawno temu..."

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam z niecierpliwością na nowy sezon "Pamiętników wampirów" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałam właśnie jedynie PW, ale zatrzymałam się na piątym sezonie i nie mogę go dokończyć. Brak czasu, a poza tym chyba już mi się znudził. Kiedyś oglądałyśmy go razem z przyjaciółką, wieczorami, a potem przez kilka godzin pisałyśmy sobie SMSy z wrażeniami z odcinków i przemyśleniami na ich temat. To było naprawdę super :)

    Gosiek z Blasku książek

    OdpowiedzUsuń
  22. Z seriali, które wymieniłaś oglądam jedynie PW i Słodkie Kłamstewka, oprócz tego uwielbiam Sherlocka, przyznam szczerze, iż mam słomiany zapał i chwilowe przebłyski, podczas których oglądam po dziesięć odcinków dziennie ;)
    Pozdrawiam.
    http://zagubieni-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie lubię oglądać telewizji, ale seriale ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam "Gotowe na wszystko" i to chyba pierwszy z moich serialowych podbojów. Tvd oglądam chyba od zawsze! Oczywiście team Delena<3 Czekam teraz na 7 sezon i jestem ciekawa co tym razem wykombinują:)
    "Słodkie kłamstewka" lubię jako historię, ale co do realizacji mam mały problem. Oglądałam je w dużej części z sentymentu. Uważam, że można było skrócić fabułę do 4 sezonów. Pozdrawiam:)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ,,Słodkie kłamstewka"! <3 Obejrzałam również 3 pierwsze odcinki ,,Plotkary'' i jak na razie jest okej, aczkolwiek wydaje mi się, że będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Plotkara, Słodkie kłamstewka - kiedyś chciałabym obejrzeć! Myślę jednak, że już nic nie przebije mojego ukochanego Once upon a time. :D <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Z wymienionych przez ciebie seriali oglądałam tylko Grey's Anatomy. Chciałam zacząć oglądać PLL, ale niestety czas mi na to nie pozwala. Do reszty (na razie) mnie nie ciągnie, ale zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oglądałam tylko kilka pierwszych sezonów Pamiętników Wampirów, potem miałam już dość, bo coraz głupsze i bardziej naciągane się robiło - jak widać, nie ja jedyna tak myślę. xD
    Według mnie, jak na razie najlepszy serial to Gra o Tron. A jeśli chodzi o moje czasy gimnazjalne czy licealne - lubiłam Herosów i 4400. :) Poza tym od czasu do czasu miło było obejrzeć Doktora House'a czy coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się z Tobą co do "Chirurgów" oraz "Gotowych...". Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. no coż.. myślałam że pamiętniki wampirów są fajne ale z tego co teraz wiem do 4 sezonu :D a ze słodkimi kłamstewkami, przekonałaś mnie by je obejrzeć :p

    OdpowiedzUsuń
  32. Hejo! Nominowałam Cię do LBA. Szczegóły znajdziesz na: http://kaniafrania.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award-odsona-numer-dwa.html . Mam nadzieję, że przyjmiesz nominację. ;) Miłej zabawy!
    Pozdrawiam,
    Kania Frania

    OdpowiedzUsuń
  33. Ogólnie nie oglądam w ogóle seriali, ale dla "Słodkich kłamstewek" mogę zrobić wyjątek, zwłaszcza, że książki mnie straasznie kuszą ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. ვემსახურებით საუკეთესო და კარგი ხარისხის ტელევიზია, ფილმები , კინო , სერიალი , ქართულად , televizia , filmebi qartulad , kino, seriali, horoskopi , gogaggg .

    OdpowiedzUsuń

Jeśli komentujesz, przeczytaj post w pierwszej kolejności i proszę, nie zostawiaj swojego adresu - prawdopodobnie już znam Twój blog. Jeśli jednak chcesz się upewnić, zostaw swój link w zakładce Spam :)

obserwatorzy