2015/10/07

Wyniki konkursu na 100 obserwatorów bloga

Mój pierwszy konkurs za nami, więc pora na wyniki! Cieszy mnie bardzo, że tak wielu z Was postanowiło wziąć w nim udział, ale jak wiemy, zwycięzca jest tylko jeden. 

Obraz w treści 2Obraz w treści 4 
(po lewej własnoręcznie napisana lista uczestników, po prawej mój słoiczek TBR, którym posłużyłam się przy losowaniu)

Losu, losu i mój pierwszy blogowy konkurs wygrywa...

Obraz w treści 3 

Ola G. 

Obraz w treści 1 

Gratuluję zwyciężczyni, do której został już wysłany mail :).

Prawdopodobnie w tym miejscu powinnam zakończyć moje ogłoszenia, ale zanim odejdziecie, chciałabym zwrócić uwagę na jeden zgrzyt przy konkursach, a mianowicie multikonta. Będąc święcie przekonaną o tym, że ludzie mają na tyle godności i szacunku do organizatora, nie umieściłam w regulaminie wzmianki, że są one zabronione i osoba je tworząca będzie automatycznie wyrzucana z konkursu. A jednak się przeliczyłam i spisując nazwy użytkowników, a później sprawdzając czy wszystko się zgadza, doszłam do wniosku, że w moim konkursie owe multikonta się u pewnej osoby pojawiły. Nie będę tu wymieniać nazwisk, gdyż owy ktoś wie, że o niego/nią chodzi, a poza tym ma ich wiele. Będąc sprawiedliwą umieściłam je wszystkie w słoiczku, ale na szczęście żadnego z nich nie wylosowałam, a nawet gdyby to nie wysłałabym takiemu komuś książki. Potraktujcie to jako przestrogę, gdybyście wy organizowali konkurs. Zwróćcie na to uwagę. 

Wracając do samego konkursu - jeszcze raz gratuluję wygranej i dziękuję wszystkim jego uczestnikom :)

17 komentarzy:

  1. Gratuluję !
    A co do tych multikont - nawet bym na to nie wpadła, że takie rzeczy trzeba sprawdzać podczas konkursu!
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcy :)

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni!
    Próbowałam już wiele razy w książkowych konkursach i w sumie nigdy dotąd nie wpadłam, by specjalnie dla wygranej zakładać kilka kont. Mimo że bardzo chciałabym coś wygrać, nie chcę się zniżać do takiego poziomu. Poza tym wygrana lepiej smakuje, gdy dojdzie do niej sprawiedliwie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni ;)
    Nigdy bym nie pomysł o takich kontach muszę uważać jak sama będę robić konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/10/szklany-tron.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwycięzcy. :)
    A co do multikont w świecie blogspota od dawna są popularne. Kilka lat temu zostałam posądzona o posiadanie takich (do dziś nie wiem na jakiej podstawie). Nic miłego z tego nie wynikło.
    eehh Szkoda tylko organizatorów takich zabaw. ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla wygranej! :D
    Multikonta to już szczyt chamstwa po prostu i tyle ;/

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna recenzja! Na pewno w przyszłosci zabiorę się za tą ksiażkę! <3
    Pozdrawiam Black Hole

    OdpowiedzUsuń

Jeśli komentujesz, przeczytaj post w pierwszej kolejności i proszę, nie zostawiaj swojego adresu - prawdopodobnie już znam Twój blog. Jeśli jednak chcesz się upewnić, zostaw swój link w zakładce Spam :)

obserwatorzy