2015/11/07

Moviecholic #2

Wiem, wiem, w ostatnim tego typu poście pisałam, że będą się one pojawiać mniej więcej raz na dwa miesiące, ale cóż poradzić, że ostatnio odebrało mi ochoty na czytanie, a nabrałam na oglądanie? Takie życie. W związku z tym, że naprawdę niedawno było Halloween, większość filmów tu przedstawionych jest o podobnej tematyce. Nie przedłużam już wstępu, sami zobaczcie:

http://1.fwcdn.pl/po/61/74/6174/7469962.3.jpg

Gdzieś, kiedyś oglądałam filmiki Zoelli na YouTubie i utkwiło mi w pamięci, że polecała właśnie ten film. Nie mając nic innego do roboty, włączyłam sobie i dałam się porwać magicznym przygodom. Ekranizacja opowiada o trzech czarownicach, które przez, a raczej dzięki nierozwadze pewnego chłopca, wracają do żywych.

Film ten jest przede wszystkim komiczny i nierealistyczny (pomijając wątek czarownic), dzięki czemu wprawił mnie w dobry nastrój, ale nie dziwię się - przecież to film Disney'a. Teraz nie polecam Wam jego oglądania, ponieważ sezon dyniowy dobiega końca, ale za rok, jak najbardziej.

★★★★★★★☆☆☆



http://1.fwcdn.pl/po/73/30/557330/7607122.3.jpg


I znowu czarownice - tym razem nie w tak zabawnej oprawie. "Czarownica" opowiada znaną nam dobrze baśń o śpiącej królewnie w inny sposób, bowiem ze strony czarnego charakteru.

Film ten oglądałam już wcześniej w kinie, za drugim razem co prawda nie zrobił na mnie tak dużego wrażenia, ale przyniósł przyjemność z oglądania. Również Disney, ale już nie tylko na Halloween. I Angelina Jolie jako Czarownica - uwielbiam!

★★★★★★★☆☆☆






http://1.fwcdn.pl/po/77/05/7705/7130230.3.jpg

Znowu fabuła w pigułce - Dyniowy Król, Jack Skellington doświadcza znudzenia obecną profesją, więc porywa Świętego Mikołaja i to w niego wciela się na nadchodzące święta.

Szczerze? Liczyłam na więcej. Oczywiście nie mówię o przepięknej animacji, jaką uraczył nas Tim Burton - chodzi mi bardziej o fabułę. Raczej nudnawa, chwilami trochę straszna, ale i tak nic nie lepi się do kupy. Dlatego tylko tyle gwiazdek.

★★★★★★☆☆☆☆





http://1.fwcdn.pl/po/81/78/698178/7632115.3.jpg


Mikołajka zna chyba każdy. Nie muszę go więc Wam przedstawiać. Tę część, kontynuację czy jakby tego nie nazwać, obejrzałam kompletnie impulsywnie, kierując się pozytywną opinią dotyczącą poprzedniej części - błąd. Film ten nie umywa się do poprzedniego - może to przez głównego aktora?

Miałam wrażenie, że oglądałam mnóstwo randomowych scenek, niemających ze sobą nic wspólnego. Sądzę, że niektórych rzeczy po prostu nie da się powtórzyć. Nie polecam.

★★★☆☆☆☆☆☆☆





Powiem szczerze, że nie jestem ogromną fanką filmów o agencie 007. Co prawda bardzo mi się podobały ostatnie 3, nie licząc Spectre, części, ale nie bardzo chcę oglądać Bondy z innym aktorem niż Craig (który moim zdaniem pasuje do tej roli najlepiej). Myślę jednak, że będę oglądać kolejne części, nie chciałabym, aby mnie to ominęło.

Nie spodziewałam się tego, ale... film był świetny. Oczywiście napakowany akcją po brzegi, ale również chwilami romantyczny i delikatny, w co aż trudno uwierzyć. Nadmienię jeszcze, że uwielbiam rolę, w jaką wcieliła się piękna Lea Seydoux.

★★★★★★★★☆☆




Koniecznie napiszcie mi, czy podobają Wam się takie nie związane z książkami posty i czy chcecie, abym kontynuowała tę serię :).

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam "Czarownicę"! <3 To świetna adaptacja klasycznej baśni. Szkoda, że "Miasteczko Halloween" nie zachwyca - ale w przyszłym roku w okresie "dyniowym" na pewno obejrzę by sama się przekonać :3
    Pozdrawiam serdecznie :*
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się, kontynuuj <3 też jestem jestem ogromną fanką 007 :D
    Zapraszam serdecznie do mnie ;)
    http://zksiazkawkieszeni.blogspot.com/2015/11/kasacja-remigiusz-mroz_7.html?showComment=1446901325060#c8843076933353576040













    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam na "Czarownicy" w kinie i to był naprawdę świetny film! Masz rację - Angelina świetnie spisała się w swojej roli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam tylko "Wakacje Mikołajka" i były okey ;D
    Kurcze dzięki Tobie już wiem co dziś oglądnę xD

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z nich wszystkich tylko miasteczko halloween obejrzę, a raczej przypomnę sobię bo mam na to ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kontynuuj tę serię :) Zaciekawiłaś mnie filmem "Hocus Pocus". "Miasteczka Halloween" nie oglądałam, ale animacja rzeczywiście wygląda świetnie. :)
    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wymienionych filmów oglądałam Czarownicę i bardzo polubiłam tę film ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się takie post.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Czarownicę, uwielbiam takie interpretacje różnych bajek! <3 Bez Jolie ten film wiele by stracił! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. "Czarownicę" od dawna chciałam obejrzeć, "Miasteczko Halloween" tak samo. Zawsze mi głupio, że ich nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale może kiedyś nadrobię. ;)
    Takie posty również są fajne, możesz kontynuować. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi smutno, że "Miasteczko Halloween" Cię rozczarowało. Ja uwielbiam w tej animacji wszystko - zbudowane postaci, piosenki, fabułę, mroczny klimat i wyobraźnię, która jest zgoła inna niż w reszcie bajek ;)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie wolę posty o książkach, chociaż o filmach czasem jest fajnie przeczytać. Przyznam się szczerze, że nie oglądałam żadnej z tych pozycji, ale mam w planach "Czarownicę" i "Miasteczko Halloween". :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi tutaj jakoś brakuję następców, ale zestawienie dosyć ciekawe, niektórych nie oglądałam, ale na pewno to zmienię.

    Pozdrawiam, Martyna
    http://myfantasticbooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Angelika Jolie w roli czarownicy była genialna ♥ Ogólnie uwielbiam ten film, oglądałam kilka razy ♥ :D "Wakacje Mikołajka" - haha, świetna komedia! :D Pozostałych jeszcze nie oglądałam ^^
    http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli komentujesz, przeczytaj post w pierwszej kolejności i proszę, nie zostawiaj swojego adresu - prawdopodobnie już znam Twój blog. Jeśli jednak chcesz się upewnić, zostaw swój link w zakładce Spam :)

obserwatorzy