2015/12/17

Moviecholic #3

I nadszedł czas na kolejną odsłonę Moviecholic - serii, w której przedstawiam i krótko recenzuję obejrzane przeze mnie filmy. Muszę przyznać, że uwielbiam pisać tego typu posty. To przyjemna odskocznia od paplania o książkach.

Mów mi Vincent | 2014 | komedia | Bill Murray, Naomi Watts, Melissa McCarthy | ★★★★★★★★☆☆

Film opowiada o życiu zgorzkniałego Vincenta. Pewnego dnia przez przypadek, staje się nianią ośmioletniego chłopca, syna sąsiadki.

Szczerze, to nie oczekiwałam zbyt wiele po tym filmie. Oczywiście się myliłam - jakżeby inaczej, przecież główną rolę, gra genialny Murray, którego znam z Dnia Świstaka. 

Całość jest chwilami wzruszająca, chwilami zabawna (głównie za sprawą pewnej rosyjskiej striptizerki), a chwilami przygnębiająca. Cóż tu dużo mówić, uwielbiam ten film!



To właśnie miłość | 2003 | komedia romantyczna | m.in.: Alan Rickman, Hugh Grant, Emma Tomphson, Colin Firth | 

W skrócie - dziesięć historii miłosnych dziejących się z Bożym Narodzeniem w tle. Występuje cała plejada gwiazd.

Nawet nie wiem co napisać, poza tym, że kocham, kocham i jeszcze raz kocham ten film. To czysta perfekcja od cudownej obsady, przez ścieżkę dźwiękową, po genialnie wykreowanych bohaterów. I jeszcze święta, niczym wisienka na torcie. Jeśli jeszcze, jakimś cudem go nie widzieliście, zmieńcie to jak najszybciej - to istny majstersztyk!




Holiday | 2006 | komedia romantyczna | Cameron Diaz, Jude Law, Kate Winslet, Jack Black | 

Tym razem poznajemy dwie historie miłosne, również z Gwiazdką w tle. Nieszczęśliwie zakochana Iris mieszkająca w przytulnym domku w Anglii zamienia się mieszkaniem z bogatą producentką zwiastunów filmowych Amandą, posiadającą willę w L.A.

Kolejne filmowe love. Każdy z aktorów świetnie odegrał swoją rolę, chociaż bardziej spodobał mi się wątek Amandy i Grahama.

 Niestety nastrój świąteczny nie jest tu tak bardzo widoczny, co odbiera filmowi gwiazdkę. Ale tak czy siak, polecam!




Igrzyska śmierci: Kosogłos część 2 | 2015 | akcja | Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Liam Hemsworth | 


Jako że Kosogłos jest ostatnią częścią IŚ, nie będę Wam jej opisywać, bo byłby  to spojler dla osób niezaznajomionych z poprzednimi.

Po wyjściu z kina byłam w lekkim szoku. Oprócz emocjonującego filmu, zdałam sobie sprawę, że po raz ostatni widziałam Igrzyska na dużym ekranie. Ekranizacja była świetna, pełna akcji, smutnych śmierci i wzruszających pocałunków. Jestem pod wrażeniem.




http://1.fwcdn.pl/po/67/21/6721/7595394.3.jpgKevin sam w domu | 1990 | komedia, familijny | Macaulay Culkin, Joe Pesci, Daniel Stern |

Kevina zna każdy - nie trzeba przybliżać jego sylwetki. W  końcu jego coroczne oglądanie na Polsacie, w Wigilię, stało się swojego rodzaju polską tradycją

Co tu dużo mówić - ten film to świetna świąteczna komedia dla całej rodziny. Jeśli jakimś cudem (choć i tak w to wątpię) nie oglądałaś/łeś Kevina, to radzę Ci to szybko zmienić!

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam "Holiday" i przyszłym tygodniu będzie lecieć w telewizji, więc na pewno obejrzę *.*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Same ciekawe filmy :) Gdybym miała czas to obejrzałabym wszystkie.
    modnaksiazka.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam wszystkie, prócz pierwszego, ale zdaję mi się, że gdzieś o nim słyszałam ;) Same fajne pozycje, pozdrawiam!
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie filmy bardzo przyjemne. A "Mów mi Vincent" to cudowna komedia, a Murray z kotem rządzi w tym filmie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam tylko pierwszego filmu, jednak pozostałe uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś mnie, osobiście, nie ciągnie do drugiej części "Kosogłosa". Ba, nawet pierwszej części nie widziałam...
    Kevin jest fajny, ale jak się go ogląda po raz tam któryś to już tak fajnie nie jest :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Również oglądałam Holiday oraz Kevina i kocham, kocham, kocham♥ Pozdrawiam :*
    k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To właśnie miłość wczoraj oglądaliśmy na lekcji angielskiego i w poniedziałek będziemy dokańczać, bo oczywiście przez 2h nie zdążyliśmy. :P Ale podoba mi się! Bardzo przyjemny film i tyyyylu świetnych aktorów! *o*
    Mów mi Vincent pewnie obejrzę w święta, bo kupiłam siostrze na Gwiazdkę. XD
    Kosogłos byl super i tyle w temacie! <3
    O Holiday wcześniej nie słyszałam, ale brzmi ciekawie, kiedyś obejrzę! ^_^
    No a Kevin... to Kevin. :P Co prawda obejdę się w święta bez niego, ale to bardzo przyjemny i śmieszny, i świąteczny film. ^_^ <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znoszę komedii romantycznych, ale za to Holiday oglądam rok w rok w okresie świątecznym! Już nie mówiąc o Kevinie, bo to już zaczyna pachnieć lekką obsesją. :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli komentujesz, przeczytaj post w pierwszej kolejności i proszę, nie zostawiaj swojego adresu - prawdopodobnie już znam Twój blog. Jeśli jednak chcesz się upewnić, zostaw swój link w zakładce Spam :)

obserwatorzy