2015/12/28

TOP 10 najlepszych okładek 2015 roku

Hejka naklejka! Witam was w (przed)ostatnim postem w przemijającym 2015 roku. Jako swego rodzaju podsumowanie, postanowiłam stworzyć moją ostatnią już w tym roku top dziesiątkę - tym razem złożą się na nią moje ulubione okładki, czyli coś co jako pierwsze przyciąga oko czytelnika. To czysto wizualna składanka, ponieważ nie bardzo mam się nad czym rozwodzić. W trójeczkach, bo tak mi się podobało. Enjoy!



 

 

Love, style, life - Dore GaranceLove, style, life - Dore GaranceLove, style, life - Dore Garance 

 

 

 

 

 


28 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się okładka Czerwonej Królowej i Księgi wyzwań Dasha i Lily :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod wszystkimi, oprócz Papierowymi miastami. Marsjanin zdecydowanie rządzi! Mnie jeszcze bardzo podobały się Kochając pana Danielsa i Oddam ci słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam okładkę Czerwonej królowej, Następczyni oraz Księgi wyzwań Dasha i Lily :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie okładki Rywalek są naprawdę cudowne :) Przypadła mi do gustu jeszcze okładka Klejnotu! Czerwoną królową kupiłam dzięki okładce - mam nadzieję, że niedługo znajdę czas na przeczytanie.
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka "Marsjanina" to życie *-*
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham okładki do serii "Selekcja". A z tych, które jeszcze wymieniłaś to podobają mi się trzy: 'Marsjanin' 'Elementarz Stylu' oraz 'Love Style Life'.
    Pozdrawiam
    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Fajny pomysł, żeby zestawić to wszystko w trójeczkach. Buziaki, Idalia ;**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobała mi się okładka "Następczyni" i "Czerwonej królowej". chociaż wszystkie są bajeczne <3

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Marsjanin moim zdaniem najlepszy. No i Czerwona królowa zwraca na siebie uwagę, zdecydowanie:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze dwie okładki i "Czerwona Królowa" są moim zdaniem najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z powyższych okładek moje oko przyciąga jedynie "Czerwona królowa" - fenomenalna oraz "Plaga Samobójców". Pozostałe nie wpisują się do końca w moje gusta graficzne. :D
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się Czerwona Królowa. Naprawdę warto rzucić na nią okiem :)

    Pozdrawiam, Julia
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tu się bym kłóciła z kilkoma pozycjami.
    Do gustu nie przypadła mi okładka Marsjanina, Love Styl Live czy choćby nowe wydanie papierowych miast :D
    Za to zakochana jestem w Czerwonej królowej, Fan girl i Następczyni :D
    Jak wiadomo są gusta i guściki :* :D
    Pozdrawiam :D <3
    zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. "Jak znaleźć faceta w wielkim mieście" - świetna okładka! Reszta mnie aż tak bardzo nie porwała, aczkolwiek są miłe dla oka :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w czytelniczym wyzwaniu na 2016 rok: Czytam Polskich Autorów. 12 autorów w 12 miesięcy. Więcej na:
    http://apteka-literacka.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-czytam-polskich-autorow-by.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do "Papierowych miast" to mnie bardziej podoba się wcześniejsza okładka. Ta filmowa nie bardzo przypadła do mojego gustu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Następczyni, Fangirl i Czerwona Królowa to moje ulubione!!

    RosePerdu Books

    OdpowiedzUsuń
  17. Fangirl faktycznie ma jedną z ładniejszych okładek w tym roku. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  18. Okładka "Marsjanina" jest rewelacyjna. Też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. O tak! Marsjanin, Księga [...] i Następczyni to zdecydowanie perełki okładkowe tego roku♥
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. "Następczyni" i "Czerwona królowa" to chyba moje faworytki, jeśli chodzi o okładki. Są naprawdę świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podoba mi się okładka „Czerwonej królowej”, „Następczyni” i „Marsjanina” :)

    Pozdrawaim serdecznie ;)
    someculturewithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tych okładek podoba mi się chyba tylko "Plaga Samobójców"...

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się okładka "Następczyni" i "Czerwonej królowej", ale "Plaga samobójców" też ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że jestem strasznie w tyle z książkowymi (nie)nowościami. W tym roku zupełnie nie miałam czasu na czytanie i jeśli przebrnęłam przez 10 książek to będzie mój sukces... Wstyd się przyznać, bo jednak kiedyś książki były moim drugim światem. Teraz jednak tym drugim światem jest blogosfera i jeśli coś czytam to cudze posty. Nie wiem czy się tym chwalić, czy też nie, a juz tym bardziej nie wiem, czy powinnam być z tego powodu dumna.

    "Plagę samobójców" kupowałam siostrze na święta, więc okładkę znam. "Papierowe miasta" oglądałam, więc jakby ne było i postaci wydają mi się znane. "Fangirl" próbowałam przeczytac, ale poddałam się po kilku stronach, a "Elementarz..." przeglądałam ostatnio w Empiku i przyznaję, że jeśli ktoś się tymi klimatami interesuje to znajdzie coś dla siebie.Reszty nie znam.
    A jaka była najfajniejsza okładka? Chyba w prostocie siła, więc "Elementarz", "Fangirl", "Love, style, live"...


    Pozdrawiam :) i zapraszam do siebie:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Również podoba mi się okładka "Księgi wyzwań" :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej podoba mi się okładka do książki "Jak znaleźć faceta w wielkim mieście" :) Ciekawy wpis, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że tak cudowną okładkę "Marsjanina" zastąpiono filmowym paskudztwem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Następczyni i Czerwona królowa mają boskie okładki! <3 ^_^

    OdpowiedzUsuń

Jeśli komentujesz, przeczytaj post w pierwszej kolejności i proszę, nie zostawiaj swojego adresu - prawdopodobnie już znam Twój blog. Jeśli jednak chcesz się upewnić, zostaw swój link w zakładce Spam :)

obserwatorzy