2016/01/16

"Harry Potter i Kamień Filozoficzny " J.K. Rowling - wydanie ilustrowane

Ilustrowane wydanie pierwszej części cyklu „Harry Potter i Kamień Filozoficzny”.
Autorem ilustracji do wydania jest Brytyjczyk Jim Kay, zdobywca nagrody Kate Greenway Medal. Zdradził on, że każdej ilustracji nie mógł poświęcić więcej niż kilka dni, bo musiał ich stworzyć ponad 100 (ilustrowana jest każda strona książki!). Szukał inspiracji wśród ludzi i miejsc, które dobrze zna. Postać Hermiony, na przykład, wzorowana jest na jego siostrzenicy!

-lubimyczytac.pl


Książka

Harry Potter, czyli postać, której nie trzeba nikomu przedstawiać.
 
Czarodziej.

Chłopiec, który przeżył. 

Książka pełna magii i tajemnic. 

Książka, która sprawi, że oderwiesz się od rzeczywistości.

Książka, która całkiem słusznie sprzedała się w ponad 450 milionach egzemplarzy.

Książka, która wciągnie Cię do swojego świata i nie wypuści aż do ostatniej strony.

Książka, która odmieniła moje życie.


Ilustracje


Po prawie dwudziestu latach od wydania, powieść, która podbiła miliony serc na całym świecie, została wydana ponownie - tym razem, wzbogacona o sto ilustracji, wykonanych przez Jim'a Key'a.
Nic więc nadzwyczajnego w fakcie, że to wydanie w końcu znalazło się na mojej półce.


Gdy wreszcie rozerwałam folię, dzielącą mnie od tej powieści, zaniemówiłam. Ostrożnie zdjęłam obwolutę i zaczęłam oglądać wnętrze. Ilustracje, które na mnie czekały, były... magiczne. Piękne. Wyjątkowe. Zapierające dech w piersiach. Niesamowite. Brakuje mi epitetów. Zresztą sami zobaczcie.


Moja ulubiona, najukochańsza książka na świecie, do której mam i zawsze mieć będę sentyment, połączona z tymi boskimi ilustracjami to istna perełka w mojej kolekcji. Stuprocentowy must-have dla wszystkich Potterheads. I nie tylko - każdego uraczą te jedyne w swoim rodzaju dzieła sztuki. Nie myślcie nad ceną, nie myślcie nad tym, że już macie swój zwykły egzemplarz, po prostu ją kupcie. Naprawdę nie pożałujecie.

★*
*jedenaście gwiazdek

Za możliwość przeżycia historii Harry'ego na nowo, dziękuję wydawnictwu Media Rodzina.




18 komentarzy:

  1. Oglądałam kiedyś tę książkę i trzeba przyznać, że jest świetnie wykonana pod każdym względem! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. To wydanie jest cudowne! Ilustracje w środku książki robią ogromne wrażenie. Koniecznie muszę mieć swój egzemplarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA też jak ściągnęłam folie ze swojego egzemplarza to zanimówiłam :) Siedziałam z pół godziny pogrążona w transie oglądając ilustracje. Są magiczne. Muszę tylko popracować nad swoją wytrwałością i cierpliwością, bo kolejne ilustrowane części będą pojawiać się co roku. Już nie mogę się doczekać "Komnaty tejemnic", która jest wypełniona tajmnicami i nowymi postaciami i elementami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to wydanie, niby ta sama książka, ale jak przepięknie wydana ♥ Patrząc na same ilustracje już mam uśmiech na twarzy :)

    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe ilustracje :) Oglądałabym je bez przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie nie pociąga HP ilustrowany. Ja nie lubię ilustrowanych książek, bo te wyobrażenia są sprzeczne z moimi wyobrażeniami. Ale same ilustracje są całkiem fajne, jeśli chodzi o wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To wydanie wygląda naprawdę pięknie, ale choć jestem Potterhead, to jednak nie ciągnie mnie do jej zakupu :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to wydanie i strasznie się cieszę, że wydawnictwo obdarzylo mnie tak cudowna Książka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, ostatnio kupiłam sobie kolorowankę Harry'ego, również piękne ilustracje <3 Uwielbiam ilustrowane historie, na razie szczycę się jedynie "Czarnoksiężnikiem z Krainy Oz" - piękne wydanie ♥
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. To wydanie musi być śliczne. Chciałabym je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te ilustracje :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wydanie. Chyba też nabędę tę książkę.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te ilustracje są prześliczne *.*
    Muszę koniecznie zaopatrzyć się kiedyś w swój egzemplarz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Te ilustracje... zapierają dech w piersiach. Kocham Harry'ego całym sercem i na pewno kiedyś dorwę to ilustrowane wydanie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham dosłownie wszystkie części Harr'ego Potte'ra i zdecydowanie muszę sobie zakupić to wydanie. Te ilustracje są tak piękne, że aż dech zapierają w piersiach!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga
    czas-dla-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam go już tak dawno temu ale cały czas pamiętam że byłam zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzy mi się to wydanie :D.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli komentujesz, przeczytaj post w pierwszej kolejności i proszę, nie zostawiaj swojego adresu - prawdopodobnie już znam Twój blog. Jeśli jednak chcesz się upewnić, zostaw swój link w zakładce Spam :)

obserwatorzy