2016/02/29

February WRAP UP & March TBR

Wreszcie mam czas napisać post podsumowujący miesiąc, bo mam wrażenie, jakbym nie robiła tego od dawna. O tym, że czas szybko leci nie chcę nawet pisać. A zresztą kogo to obchodzi - tak już jest. Ale dziś nie o tym mowa, a o tym co udało (a raczej czego nie udało) mi się przeczytać w lutym oraz co chcę przeczytać w marcu, czyli klasyczny wrap up & tbr!

February WRAP UP

 
(+Dziennik Anne Frank)

Powód by oddychać Rebecca Donovan - Jednym słowem: zawód. Sama książka nie była aż taka zła, ale po tych wszystkich ochach i achach spodziewałam się co najmniej ośmiu gwiazdek. A dostała sześć. RECENZJA

Dziennik Anne Frank - Wyjątkowo poruszająca i mądrze napisana. Anne była bohaterką, z którą bardzo się utożsamiłam; nie tyle chodziło o jej sytuację życiową, co po prostu problemy i myśli dojrzewającej dziewczyny). Warta lektury.

Dziewczyna z pociągu Paula Hawkins - Lutowy zawód nr 2. Bardzo zwykła i przewidywalna powieść z okropną główną bohaterką. Nie wierzcie okładce, bo to same bzdury. Szczerze wątpię, że Stephen King naprawdę ma taką opinię o tej książce, a w USA sprzedaje się co 6 sekund...

Harry Potter & the Prisoner of Azkaban J.K. Rowling - Chyba nie muszę nic dodawać - to po prostu najlepszy na świecie Harry Potter!

Panika Lauren Oliver - Świetna, świetna i jeszcze raz świetna. Lauren Oliver to naprawdę wspaniała autorka. RECENZJA 

Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender Leslye Walton - O. Mój. Boże. Na opisanie tej książki brakuje mi słów. Poruszyła mnie i zdruzgotała od środka. Póki co, zdecydowanie najlepsza książka w tym roku. Kocham ją całym serduszkiem, a niedługo recenzja, więc czekajcie!

W sumie w lutym przeczytałam 6 książek, co nie jest zaraz takim złym wynikiem, ale chętnie zobaczyłabym tu liczby takie jak 9 czy 10. Dało to razem 2262 stron, czyli średnio 78 stron dziennie. A grzbiety książek, które przeczytałam mierzyły łącznie 14,5 cm.

 March TBR