2016/03/12

O booktubie słów kilka

Cześć wszystkim :) Dzisiaj będzie krótko i treściwie - chciałabym was o czymś poinformować. Mianowicie chodzi o to, że postanowiłam założyć kanał na jutubie! Wczoraj dodałam pierwszy filmik, czyli 16 książkowych faktów o mnie. Okej, skoro już to ogłosiłam, chciałabym dodać coś jeszcze.

Mimo, że kręcenie i montowanie filmiku sprawiło mi dużą przyjemność, nie może to się równać z radością, jaką przynosi mi pisanie postów tutaj, na moim blogu. Dlatego chciałabym zaznaczyć, że to kanał będzie dodatkiem i uzupełnieniem bloga, a nie na odwrót - nie wyobrażam sobie jego zaprzestania. Więc nie zdziwcie się, jeśli filmiki nie będą się pojawiać regularnie, albo że będzie tam mało recenzji - blog zawsze będzie dla mnie ważniejszy.  A na koniec chciałabym Was wszystkich zaprosić do oglądania i subskrybowania :)




9 komentarzy:

  1. Wyszło super ;)) Trzymam kciuki za sukcesy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam bardzo dużo osób na booktubie i są to już doświadczone dziewczyny, ale bardzo podoba mi się jak mówisz, nie zauważam jąkania, mówisz poprawnie i normalnie, więc wielki plus dla ciebie. Na pewno będę zaglądać na twoje konto na youtubie i czekam na kolejne filmiki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę przyznać, że nie mogę się przekonać do booktube'a. Czasami kogoś oglądam, ale chyba o wiele bardziej wolę czytać :) Jednak życzę sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym nagrywać, ale nie jestem przekonana do pokazywania się tak przed ludźmi (jak widać wstydzioszek ze mnie :D ) + nie mam dobrego sprzętu :/ Powodzenia w dalszym nagrywaniu - subskrybuję ♥
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, bardzo fajnie, że postanowiłaś założyć kanał. Im więcej nas na booktubie tym lepiej! Czekam na kolejne filmiki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak super, że booktube się tak rozwija! Obserwuję koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że założenie kanału to był świetny pomysł, bo bardzo dobrze wyszedł Ci ten filmik! Nie mogę się doczekać kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, że wyobrażałam sobie ciebie całkiem inaczej :)
    Masz piękną półkę i książki w tle tak na marginesie.
    Ale podoba mi się bardzo filmik i subskrybuje. Powodzenie na booktubie i pozdrawiam :)
    paper-thought.blogspot.com
    PS Zapraszam do nas w wolnym czasie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. :( dlaczego nie ma napisy to dla mnie trzeba bo jestem głucha. Lubię twój blog i książki opowieść.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli komentujesz, przeczytaj post w pierwszej kolejności i proszę, nie zostawiaj swojego adresu - prawdopodobnie już znam Twój blog. Jeśli jednak chcesz się upewnić, zostaw swój link w zakładce Spam :)

obserwatorzy