2016/06/26

Co z blogiem na wakacje?

Nie wiem, czy ktoś z Was jest ze mną tak długo, że pamięta moje niezapowiedziane zniknięcie z blogosfery książkowej w poprzednie wakacje. Otóż w tym roku też zamierzam częściowo zniknąć - o tym co, kiedy, jak i gdzie już Wam tłumaczę.

Moje tegoroczne wakacje są bardzo ogólnikowo zarysowane, jednak większość dat moich wyjazdów i nieobecności jest mi jeszcze nieznana. W związku z tym nie podam wam konkretnych dni, w których mój blog nie będzie aktywny. Dlatego oznajmiam wszem i wobec, że

Od końca czerwca do połowy września, mój blog nie będzie regularnie uaktualniany.

Dlaczego użyłam takiego sformułowania? Ponieważ nie chcę go zamykać na trzy spusty i głosić, że nic nowego się tu nie pojawi, ponieważ byłoby to kłamstwem. Część wakacji na pewno spędzę w domu, albo innym miejscu z dostępem do Internetu i wówczas chętnie coś opublikuję. Ostrzegam tylko, że równie dobrze mogę przez trzy tygodnie się nie odezwać, a w następnym wrzucić dwa nowe posty. 

Nie chcę pisać nic na zapas, dla mnie nie robi to większego sensu. Oprócz tego ostatnimi czasy na blogosferze wieje nudą, dlatego też chętnie sobie od niej odpocznę i naładuję baterie, aby wrócić do was pełna nowej energii mniej więcej w połowie września (wyjazd). Wierzę, że wiecie o co mi chodzi i zrozumiecie moje położenie :)

XXX 

16 komentarzy:

  1. Życzę udanych wakacji! :*
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych wyjazdów i wracaj do nas niebawem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałych wakacji i udanego odpoczynku!
    Wracaj z mnóstwem nowych inspiracji i weny twórczej :D
    Wiadomo, że lato, każdy chce gdzieś wyjechać, troszkę się oderwać, więc pozostaje nam tylko czekać na Twoje kolejne recenzje :)

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cię rozumiem. Sama po małym urlopie również wróciłam do blogsfery z nową siłą do pisania oraz komentowania ;) Życzę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam podchodzę do wszystkiego na luzie :D
    Życzę udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiemy! ^_^ Wypoczywaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się zastanawiam, czy nie zrobić tak właśnie. Chociaż ja będę miała możliwość dodawania postów w miarę regularnie, to nie sądzę, żeby był sens spinać się z postami 2/3 razy w tygodniu. Według mnei w wakacje raz na tydzień to max.

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonale Cię rozumiem, udanych wakacji! :)


    http://bookline-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam na nadzieję, że posty pojawią się chociaż 3 razy w miesiącu. Wypoczywaj, udanych wakacji ! :D

    https://give-me-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że nie znikasz na dobre! KOrzystaj z wakacji :)
    Zapraszam do mnie ;) https://zaczytajmy-sie-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanych i bezpiecznych wakacji ;)
    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłych wakacji <3
    Ja mimo że są wakację, ostatnio nie mam czasu na bloga :/

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli komentujesz, przeczytaj post w pierwszej kolejności i proszę, nie zostawiaj swojego adresu - prawdopodobnie już znam Twój blog. Jeśli jednak chcesz się upewnić, zostaw swój link w zakładce Spam :)

obserwatorzy