2016/09/30

Dlaczego czytam? // ☕


 Dlaczego ja właściwie czytam?

Bo sprawia mi to przyjemność, rzecz jasna. 
Bo od chodzenia na tańce, rysowania, pływania czy grania na komputerze, wolę usiąść pod kocem z książką w jednej ręce, a herbatą z cytryną w drugiej.
Bo mogę robić rzeczy niemożliwe - jednocześnie siedzieć na łóżku i rzucać zaklęcie Patronusa na dementorów, czy brać udział w Głodowych Igrzyskach.
Bo uwielbiam słuchać jak szeleści papier.
Bo czytanie zupełnie zmienia człowieka. Na lepsze.
Bo lubię dotyk papieru i zapach świeżego druku.
Bo czytanie poszerza horyzonty.
Bo rozwijam się z każdą kolejną przeczytaną książką.
Bo nie potrafię wyobrazić sobie mojego życie bez czytania.

Bo, jakkolwiek banalnie to zabrzmi, po prostu kocham czytać.


A Ty, dlaczego czytasz?

czyli króciutki post zainspirowany serią filmików Klaudii ☾

//zdjęcia z tumblra//

14 komentarzy:

  1. Ja też kocham czytać. Czytanie to mój styl życia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki krótki post a może zachęcić każdego nieczytającego. Zgadzam się z tobą pod każdym względem. Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. krótko i na temat.
    czytanie to życie, drugie, trzecie albo tysięczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie mogłabym się podpisać pod większością tych zdań. Kocham czytać, bo dzięki czytaniu... odpoczywam. Od świata, od problemów, od codzienności. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie każde z tych zdań pasuje do mnie w pewien sposób i podpisuję się pod nimi i ja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Ja czytam, ponieważ daje mi to możliwość podróży bez opuszczania łóżka, przemierzania światów, których nie uświadczę w rzeczywistości. Czytam, bo dzięki temu poznaję bohaterów, z którymi się utożsamiam. Czytam, ponieważ obcuję w ten sposób z pięknem, ponieważ cytując Szymborską - "Czytanie to najpiękniejsza zabawa jaką wymyśliła sobie ludzkość". Czytam bo kocham słowa i sama się z nich składam. Czytam by móc w wyobraźni stawać się częścią książek. Czytam, by rozbudowywać swoją imaginację.
    Czytam, bo nie wyobrażam sobie życia bez książek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny post ♥ podpisuję się rękami i nogami!
    Book Princess

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie napisany post :)
    Ja uwielbiam przenosić się z szarej rzeczywistości w kolorowy świat, który kreuje się w mojej głowie podczas przewracania kolejnych stron <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kocham czytać, ponieważ to zmienia moje życie. Mogę się uczyć i być gdzie indziej tak jak ty. Zapraszam na mojego bloga https://www.blogger.com/profile/11983810517454041232

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic dodać, nic ująć! Czytanie to najprzyjemniejsza forma spędzania wolnego czasu. Można się przenieść do innego świata za pomocą przewrócenia kartki💝💘

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytanie m.in bardzo mnie relaksuje ;). Fajna lista, też ostatnio postanowiłam zrobić swoją, zapraszam na bloga jeśli jesteś ciekawa :)>. -Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytam,bo lubi. Czytam, bo sprawia mi to przyjemność. Czytam, bo kocham to robić. Zapraszam Cię serdecznie do mojego bloga http://madzia-klugius.blogspot.com/?m=1 nie jestes to spam. Bardzo zainspirowałaś mnie do pisania potów, dziękuje Ci :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli komentujesz, przeczytaj post w pierwszej kolejności i proszę, nie zostawiaj swojego adresu - prawdopodobnie już znam Twój blog. Jeśli jednak chcesz się upewnić, zostaw swój link w zakładce Spam :)

obserwatorzy